Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Wednesday, October 10, 2007

Le apsa

Multumesc lui Radu Gonciar ca nu mi-a dat leapsa si a dovedit faptul ca a inteles ca NU IMI PLACE SA RASPUND LA LEPSE !!

1. prima "minune": azi mi s-a furat ceva in timp ce completam un mandat postal la PTTR in Colentina. Acel ceva era insignifiant--voiam sa schimb niste bani asa ca imi cumparasem o paine si o ciocolata de la un magazin alaturat. Nu era deloc aglomerat..vreo 5 persoane --niste babe si cateva dame ce voiau sa isi retraga niste bani de alocatii ale copiilor.. Cat completam porcaria aia mi s-a subtilizat plasa . Nu e nimic nefiresc pana aici--minunea e ca nu am pus mana pe babeta/curva aia hoata ca ma descarcam de tot stresul acumulat anul asta..

2. Minune 2: nu cred ca sunt multe state in care tiganii isi pun puradeii sa se arunce in fata masinilor( se uita si ei la alea de merg mai incet) si apoi sa faca scandal si sa santajeze pe soferul respectiv.
3. Raul, ramul..

4. Jegodia de Moliceanu care vrea sa ne lege de glie. Peste tot se gasesc destepti care sa invoce juramantul lui Ipocritus desi nicaieri in cuprinsul acelui juramant nu se regaseste faptul ca medicina ar trebui sa fie o institutie de caritate.
5. Lenea romaneasca/ lehamite , capra vecinului--izvor de inspiratie, sictirul, smecheria, manelele, consumul de pasta de dinti pe masea de locuitor, minuni peste minuni..de stai si te minunezi.

1 comment:

radu said...

hmmm. îmi faci publicitate mascată :)