Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Tuesday, June 26, 2007

povesti nemuritoare

 - Vreau sa ma impresionezi, sa imi placi si asta inseamna sa ai ceva extraordinar! Pur si simplu sa gasesc argumente pentru care sa se  justifice miile de cuvinte si sutele de trairi contradictorii pe care le gasim in padure cand nu ne vad celelalte lighioane. Vreau sa vad ca in afara faptului ca iti place sa stai in puful ala auriu, vrei macar sa inveti sa zbori, zise iepurasul deghizat si apoi o zbughi repede in padure dupa un tufis.  Ratusca macai ceva scurt cu ciocul ei portocaliu, dadu repede din codita, cum fac ratustele fitzoase si mai dete un apel  :|
PS: nici un animal din aceasta poveste absurda nu a fost ranit  in timpul povestirii si nici dupa...
PPS: din pacate o sa imi acord binemeritata vacanta pe blog, mai ales ca s-a inchis etaj 3 de la BCU si azi am admirat sunetul motoarelor auto si moto din Victoriei-- am stat la o sala nepotrivita si m-am torturat singur in loc sa ma mut in alta parte.. Dar macar de maine stiu ce tre  sa fac..

1 comment:

Anonymous said...

vezi,dragule, ca nu te-am uitat...

draguta povestioara...nu crezi ca mergea mai bine cu un pui de cuc?