Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Wednesday, March 28, 2007

povestiri din copilarie

1. cea mai "precoce" amintire o am de pe la 4 ani. Ma luase mama la servici la ea si avand o urgentza ma lasase in grija nasei mele. Stiu doar ca am zis ca plec mama si m-am trezit pe strada, plangand si mergand aiurea. Imi amintesc placile patrate de culoare caramizie-portocalie si apoi cum m-a luat mama de mana( intrucat tot ce era in jur imi era strain ma uitam doar in pamant). Mai tarziu mama mi-a povestit ca eu de fapt iesisem din curte si ca o luasem aiurea, la un moment dat m-a zarit un militar plangand si a vrut sa ma duca spre casa doar ca eu nu stiam drumul, noroc ca mama prinsese de veste ca am disparut si m-a recuperat rapid.
2. Apoi pe la 5-6 ani, intr-o toamna fiind trimis cu un buchet de crizanteme pentru doamna educatoare, nu am vrut sa ii dau florile. Stiu ca eram toti copii asezati in in cerc si radea educatoarea, eu saracu ma inrosisem ca o tomata. Apoi m-a intrebat cui vreau sa ii dau florile: si eu am ales o colega cu parul lung, blond si un pic mai mare decat mine. Ala fost unul din putinele momente in care florile( ca buchet) semnificau ceva pentru mine. Dupa un an, cand fata blonda a plecat la scoala i-am oferit sorei sale (care era bruneta) un con de brad. Nu are rost sa spun ca nu am castigat nimic cu romantismul meu, niciuna nu a vrut sa se plimbe de manutza cu mine.
3. In clasa 1 doamna Invatatoare, urmand unele principii comuniste( sau fiind eu obraznic) m-a pus in prima banca cu un tiganus. Urmarea: am luat paduchi , mi-a furat stiloul si a ramas apoi repetent.( toate aste in cls 1). Eu pandeam sa stau cu sora bruneta, fara succes de asemenea. Desi eram jucaus si vesel, era un cod secret sa nu stai cu o fata in banca sau toata lumea radea de tine :(.
4. tot in generala eram vecin si coleg de joaca cu ..sa ii spunem Cezar. Recent am aflat de la rude ca tat-su era si este gay. I-a facut 2 copii nevestii si apoi a ales sa se desparta, si s-a mutat la parinti. Nevasta-sa , f buna tovarasa de cafele cu mama e o tanti uratica dintotdeauna, dar dupa ce nascuse s-a si ingrasat f tare. Eu fiind cu un an mai mare decat Cezar, eram creierul tuturor rautatilor pe care le faceam celorlalti copii. La un moment dat era o concurenta intre noi: cine are cele mai frumoase flori in gradina. L-am convins la un moment dat sa rupa majoritatea florilor(din gradina lui) si sa incerce sa le vanda iar banii sa ii impartim.(din pacate ne-a vazut bunica si ne-a stricat toata afacerea). Dupa aia m-am certat din diverse chestii si drept razbunare am sarit intr-o seara gardul si i-am "injectat" cateva plante cu motorina sterpelita din garaj. Fiind iubitor de natura am incercat sa gasesc doza ideala, astfel incat sa nu poluez prea tare solul. Astfel doar cateva plante au "murit"( to be continued)

11 comments:

Anonymous said...

Hmm...cand o sa ai timp, o sa-ti istorisesc si eu cate ceva din copilarie. Cateodata ma intreb unde a fugit copilul din noi si daca mai este vreo sansa sa-i chemam zambetul inapoi. Probabil ca eram copil inca, daca in armata, ca sa scap de puful unui plop, i-am turnat motorina la radacina. Cel mai batran a invins: el a continuat sa ninga, eu sa matur, pana mi-au scimbat sectorul. Sa nu uit; nu te grabi cu berea aia, ca a venit primavara si mi s-a redeschis ulcerul!

ing said...

Woow, ce copilarie traumatizata ai avut, dragul meu. Sa fii tu nevoit sa stai in banca cu un tigan, brrr…sa-ti fure el stiloul, ce cumplit… Sa daruiesti crizanteme (galbene?) unei fete blonde si ea, ticaloasa sa refuze sa se plimbe de manuta cu tine si sa te paraseasca brutal pentru a merge la scoala(atroce, nu alta!) Sa fi pus in situatia infricosatoare de a alege intre o blonda si o bruneta ( de atunci iti displac brunetele)of,offf
Si , claie peste gramada sa mai ai si un vecin/coleg al carui tata e gay si mama, obeza.
Si bunica ta, ce a avut in cap sa te aduca pana intr-acolo incat, tocmai tu, ecologistul, sa ucizi florile cu motorina.
Toate aceste experiente dureroase te-au marcat profund si-ti justifica pe deplin fobiile : homofobia, misoginismul antisemintismul, ura fata de tigani, s.a.m.d
Nu dispera! Sufleteste suntem alaturi de tine, o sa te sustinem, constientizarea problemei si verbalizarea ei reprezinta pasul cel mai important,o sa facem terapie de grup daca este cazul (eventual pe masa din sufrageria lui Markus)
:-*
:)

Andrei Crăiţoiu said...

De data asta"ingenua"ai fost de nota 10,dar nu te grabi ca vine"anonimu"si-ti da cu menghina in cap.Oricum mie imi place iubirea voastra foarte puternica,plina de dorinta de a zgaria fata celuilalt in timpul orgasmului.Sunteti amandoi facuti unul pentru celalalt.Daca incepeti terapia sa dati de veste ca nu strica,grupul poate sa fie mai mare.

ing said...

Andrei, te simt tremurand de emotie in asteptarea pedepsei pe care mi-o v-a aplica anonimu'(BDSM-varianta blogmestica)
Pana atunci, da-mi voie sa iti recomand un autor pe care eu il venerez:Octavian Paler. In intelepciunea lui , spune:
"Am invatat ca trecutul si circumstantele ti-ar putea
influenta personalitatea
Dar ca TU esti responsabil pentru ceea ce devii
Am invatat ca, daca doi oameni se cearta, nu
inseamna ca nu se iubesc
Si nici faptul ca nu se cearta nu dovedeste ca se
iubesc.
Am invatat ca uneori trebuie sa pui persoana pe
primul loc
Si nu faptele sale

Am invatat ca doi oameni pot privi acelasi lucru
Si pot vedea ceva total diferit
Am invatat ca indiferent de consecinte
Cei care sunt cinstiti cu ei insisi ajung mai
departe in viata"

Sa luam lumina!

Andrei Crăiţoiu said...

Este prea greu pentru mine daca ma iei cu citate din O.P pe care il venerezi.Sorry,nu am timp de polemici si nici de a filozofa pe teme de copilarie.Nu-ti destram mitul si zic :Sa dea Dumnezeu!

anonimu' said...

@balsu stai calm, inca nu s-a fertilizat campul pe care, in urma rotatiilor viitoare ale culturilor cerealiere se va semana materia prima pentru bere :). Cat despre ulcer, o cunostiinta a "scapat" de crizele astea de primavara-toamna cu tinctura de propolis+ 1 lingura de miere dimineata..

@ingenua : 1.poate ar fi mai interesant sa ne spui si noua cum e cu fanteziile alea cu homosexuali pe care le postezi pe net. Marturisesc ca mi-a fost lene sa imi fac cont acolo si sa citesc intreaga ta capodopera :). Pana acum te-ai eschivat.
2. problema mea se poate rezolva si prin oralizare directa, fara verbalizari si alte dansuri salbatice pe masa lui Markus. Mi-a placut poezia lui O.P
@andrei eu prefer sa nu ii spun menghina sau pui. :)) Menghina au fetele( o mai folosesc si unii baieti veseli), barbatii de regula folosesc alte apelative..de genul "shtanga,ranga, facaletz" Am putea sa il numim tun antiaerian, deoarece "in lupta" atat in picioare cat si culcat pe spate ar putea sa traga dupa avioane
PS @all am o parere f buna despre toata lumea care trece pragul blogului, in special despre ingenua(oare de ce?:)) ) desi este bruneta ;)

ing said...
This comment has been removed by the author.
ing said...
This comment has been removed by the author.
Andrei Crăiţoiu said...

Ingenua sa sti draga ca uneori mai si polemizez,dar nu asa si nici aici pe bloguri,virtual.Asa sa polemizezi tu cu cine vrei,eu fac altfel.La o polemizare ajung 15 minute,iar la o poleNizare chiar mai putin.

Criticul de Film said...

@ anonimu: povestirile mihaelei cu gay sunt chiar dragute. le-am citit cand le-a publicat acolo. daca vrei o sa iti fac un rezumat.

lala said...

ce frumos era at cand nu aveam nici o grija si parintii ne faceau tot ce vroiam.mi-e dor de copilarie!