Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Sunday, February 25, 2007

Postare de duminica seara

Mi-e lene sa mai scriu ceva nou..asa ca va rog sa cititi restul blogului( daca e necitit) :P
Apropo...am remarcat ca pe blogul lu' Markus uneori sunt mai misto comentariile decat textul blogului.. Si, suprinzator (oare?) cele mai comentate(si probabil citite) sunt posturile legate de sexualitate, cele legate de politica, de cultura neiscand controverse la fel de mari ca bisexualitatea de exemplu. Semn ca desi se spune ca tot romanul e expert la politica si fotbal, se pare ca romanu gay nu e interesat de subiectele astea neimportante dealtfel. Oricum..eu m-am amuzat teribil la faza din "sesam deschide-te"
Tomy said...

Cica un barbat se gandeste la sex o data la 28 de minute, iar un gay o data la 9 minute. O fi asa? Eu nu cred :)

Anonymous said...

si gay-ul este barbat

Anonymous said...

si gay-ul este barbat. Jesus!

tags gay, sex, femei goale, pizda cata vrei, laba

No comments: